Uspješno proveden projekt „Čitanjem do sebe“
Od ove školske godine u našoj školi provodi se projekt „Čitanjem do sebe“ koji su pokrenule osnovne škole Primorsko-goranske županije (OŠ Gornja Vežica Rijeka, OŠ „Drago Gervais“ Brešca, OŠ Ivana Rabljanina Rab). U projektu su sudjelovali učenici 2.a i 2.b razreda matične škole i učenici 2. razreda Područne škole Rabac.
Projekt je osmišljen kao program s ciljem poticanja razvoja emocionalnih kompetencija učenika u svrhu prevencije narušavanja mentalnog zdravlja. Brojne aktivnosti unutar samog projekta imaju utjecaj i na razvoj socijalnih vještina kod učenika, prepoznavanje i kontrolu emocija, čitalačke navike, kreativnosti i mašte.
Projekt se odvijao kroz sedam radionica, jednom mjesečno u trajanju dva školska sata, na Satu razrednog odjela i Hrvatskog jezika. Provedene su radionice na sljedeće teme: strah, tuga, ljutnja, sreća, odgovornost, asertivnost i empatija. Za svaku temu korištena je odgovarajuća terapeutska slikovnica. Radionice smo započinjale zajedničkim igrama upoznavanja, komunikacije i povezivanja. Slijedilo je čitanje slikovnice i kratka analiza. Nakon čitanja provodili smo unaprijed pripremljene aktivnosti povezano s određenom temom kao npr. izrada Muzeja strahova, narukvice sreće, razredne kutijice lijepih poruka, razredne slikovnice, straničnika pa smo puno crtali, glumili, pjevali…
Roditelji su nakon održane radionice dobili materijale na obrađenu temu koje su kod kuće mogli dodatno provesti sa svojom djecom, a na roditeljskim sastancima smo im kroz prezentaciju pokazale sve aktivnosti unutar projekta.
Na kraju, izražavamo naše zadovoljstvo, zadovoljstvo roditelja, a pogotovo učenika provedenim radionicama, tako da i iduće školske godine nastavljamo s projektom “Čitanjem do sebe”.
Lorena i Silva




