2020-04-20 13:28:16

Rezultati upitnika sa učenicima od 1. do 4. razreda (zadovoljstvo nastavom na daljinu)

Sa učenicima od 1. do 4. razreda proveden je on line upitnik, koji su, pogotovo učenici 1. i 2. razreda, odgovarali uz pomoć svojih roditelja. Velika im hvala na pomoći. Namjera provedenog upitnika sa učenicima  je osluškivanje njihovih osjećaja i potreba, uvažavanje njihovih iskustava, stavova i  iskazanih komentara  o tome što im se sviđa, a što bi voljeli promijeniti u nastavi na daljinu.

 

 Njihovi odgovori, koji su anonimni,  pomoći će nam u poboljšanju načina rada u ovom izazovnom razdoblju za našu školu (i za odgoj i obrazovanje u RH), u kojoj  po prvi put primjenjujemo nastavu na daljinu.

Upitnik im je dostavljena na linku kojeg  su im proslijedile  razredne učiteljice, u svojim Viber grupama. Hvala učiteljicama na suradnji.

Upitnik je ispunilo 125 od 190 učenika razredne nastave.

Na temelju dobivenih rezultata možemo zaključiti da su se učenici razredne nastave dobro prilagodili na nastavu na daljinu. Većini učenika ovakva je nastava zanimljiva, zabavna i osjećaju se sretno. Ima  manji broj učenika kojima je ovakav oblik nastave pomalo dosadan i zbunjujući. Učenici svoje obaveze i zadatke uglavnom  uspijevaju  riješiti unutar 1-2 sata. Najviše učenika nema poteškoća u savladavanju nijednog nastavnog predmeta, a oni koji ipak nailaze na njih, uglavnom se poteškoće odnose na  gradivo matematike  i engleskog jezika.

U nastavi na daljinu učenici su opušteniji, vole rad kod kuće, vole pratiti školu na HRT 3, posebno pokuse i kvizove, a jako su zadovoljni kvalitetnom komunikacijom sa svojim učiteljicama i materijalima koje im šalju.

Ono što gotovo svi učenici navode kao nedostatak ovakvog oblika nastave je to što im „fali škola, učiteljica, prijatelji“. Fali im i način kako im učiteljica „lijepo, uživo“ prenese nove sadržaje , tada brže shvate, nauče i mogu odmah pitati ako im nešto nije jasno.

Oko polovici ispitanih učenika roditelji pomažu u  rješavanju postavljenih zadataka (što je u skladu sa očekivanjima s obzirom da se radi o rezultatima učenika  razredne  nastave). Većina ih nema poteškoće s koncentracijom u praćenju nastave kod kuće. Uglavnom svi oni imaju prostor za učenje i neometano praćenje on line nastave (neovisno o braći ili sestrama).

Za kraj par komentara učenika:

„Jedva čekam da sve to prođe i da se vratimo u školske klupe i družimo sa svojim prijateljima.“

„Fali mi škola, prijatelji, učiteljica, moja školska klupa.“

 

                                                                            Stručna služba škole


Osnovna škola Matije Vlačića Labin