2022-08-09 10:12:27

Javni poziv za obavljanje poslova pomoćnika u nastavi za učenike s teškoćama u razvoju u šk.god. 2022./23.

 

Klasa: 112-01/22-03/8

Urbroj:  2144-15-01-22-1

Labin, 09. kolovoza 2022. godine

 

JAVNI POZIV

za obavljanje poslova pomoćnika u nastavi za učenike s teškoćama u razvoju

 

U sklopu projekta „Ravnomjerna socijalna i obrazovna inkluzija učenika s teškoćama u razvoju II (RAST II)“  koji se provodi u okviru instrumenta  „Osiguravanje pomoćnika u nastavi i stručnih komunikacijskih posrednika učenicima s teškoćama u razvoju u osnovnoškolskim i srednjoškolskim odgojno-obrazovnim ustanovama, faza V.““ temeljem poziva UP.03.2.1.07. Europskog socijalnog fonda u sklopu Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014.-2020.

 

Osnovna škola Matije Vlačića Labin kao partner u projektu raspisuje

JAVNI POZIV
za obavljanje poslova pomoćnika u nastavi za učenike s teškoćama u razvoju

 

Radno mjesto:  POMOĆNIK/CA U NASTAVI  

Broj traženih osoba: 5

  • Mjesto rada:  Labin

R.br.

Naziv škole i sjedište

Razred 2022/2023

Traži se uključivanje:

Broj sati tjedno

1.

 

Osnovna škola „Matije Vlačića“  Labin, Zelenice 4, 52220 Labin

 

2. r

pomoćnika u nastavi za jednog učenika

20

2.

Osnovna škola „Matije Vlačića“  Labin, Zelenice 4, 52220 Labin

 

5. r.

pomoćnika u nastavi za jednog učenika

25

   3.

Osnovna škola „Matije Vlačića“  Labin, Zelenice 4, 52220 Labin

 

6. r.

pomoćnika u nastavi za jednog učenika

27

4.

Osnovna škola „Matije Vlačića“  Labin, Zelenice 4, 52220 Labin

 

6. r.

pomoćnika u nastavi za jednog učenika

29

5.

Osnovna škola „Matije Vlačića“  Labin, Zelenice 4, 52220 Labin

 

7. r.

pomoćnika u nastavi za jednog učenika

27

 

  • Vrsta ugovora: ugovor o radu na određeno vrijeme za školsku godinu 2022/2023.

UVJETI:

  • Pomoćnik u nastavi mora biti osoba koja ima minimalno četverogodišnje srednjoškolsko obrazovanje,
  • Protiv te osobe nije pokrenut kazneni postupak.
  • Dodatno uz prethodno navedene uvjete, stručni komunikacijski posrednik još mora imati završenu edukaciju te stečene kompetencije za taj posao, te je obvezan prilikom selekcije isto i dokazati poslodavcu.

OPIS POSLOVA:

Osnovna je zadaća pomoćnika u nastavi pružati neposrednu potporu učeniku s teškoćama u razvoju tijekom odgojno-obrazovnog procesa u zadacima koji zahtijevaju komunikacijsku, senzornu i motoričku aktivnost učenika, u kretanju, potporu u svakidašnjim nastavnim, izvannastavnim i izvanučioničkim aktivnostima. Poslovi pomoćnika u nastavi su: pomoć u komunikaciji i socijalnoj uključenosti, pomoć u kretanju, pomoć pri uzimanju hrane i pića, pomoć u obavljanju higijenskih potreba, pomoć u obavljanju školskih aktivnosti i zadataka, suradnja s učiteljima/nastavnicima te vršnjacima učenika u razredu te poslovi specifični za funkcioniranje pojedinih učenika ili skupine učenika.

S kandidatom/kandidatkinjom izabranom za pomoćnika u nastavi za učenike s teškoćama u razvoju sklopit će se pisani ugovor o radu u trajanju od rujna 2022. godine do lipnja 2023. godine kojim će se definirati međusobna prava i obveze.

U prijavi na poziv kandidat/kandidatkinja treba navesti osobne podatke (ime i prezime, adresu stanovanja, broj telefona i mobitela) te sve tražene priloge.

Uz prijavu kandidat/kandidatkinja dužni su priložiti sljedeće dokumente u izvorniku ili preslici:

  • dokaz o odgovarajućem stupnju obrazovanja (presliku diplome ili potvrdu o stečenoj stručnoj spremi),
  • dokaz o hrvatskom državljanstvu (presliku osobne iskaznice ili domovnice),
  • životopis,
  • rodni list,
  • uvjerenje o nekažnjavanju ne starije od 6 mjeseci,
  • elektronički ispis radno – pravnog statusa sa HZMO - a,
  • potvrdu ili certifikat o završenom programu edukacije za poslove pomoćnika u nastavi u minimalnom trajanju od 20 sati

Kandidati koji ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima, dužni su u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo, priložiti sve dokaze o ispunjavanju traženih uvjeta i priložiti sve dokaze o priznatom statusu. Navedeni kandidati imaju prednost u odnosu na ostale kandidate pod jednakim uvjetima.

Slijedom navedenoga:

  • kandidat/kinja koji se  pozivaju na pravo prednosti sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine 121/17, 98/19, 84/21), članku 48. f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (Narodne novine broj 33/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 103/03 i 148/13, 98/19), članku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (Narodne novine broj 157/13, 152/14, 39/18, 32/20) te članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (Narodne novine broj  84/21), dužne su u prijavi na javni natječaj pozvati se na to pravo i uz prijavu priložiti svu propisanu dokumentaciju prema posebnom zakonu, a  imaju prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.

Osobe koje ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine broj  121/17, 98/19, 84/21), uz prijavu na natječaj dužne su priložiti i dokaze propisane člankom 103. stavak 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji.

Poveznica na internetsku stranicu Ministarstva hrvatskih branitelja s popisom dokaza potrebnih za ostvarivanja prava prednosti: branitelji-popis dokaza za ostvarivanje prava prednosti.

Osobe koje ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (Narodne novine broj  84/21), uz prijavu na natječaj dužne su u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo i uz prijavu dostaviti i dokaze iz stavka 1. članka 49. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata.

Poveznica na internetsku stranicu Ministarstva hrvatskih branitelja s popisom dokaza potrebnih za ostvarivanja prava prednosti: branitelji-popis dokaza za ostvarivanje prava prednosti.

Isprave se prilažu u neovjerenoj preslici, a prije sklapanja pisanog ugovora kandidat/kandidatkinja će priložiti izvornik.

Svi kandidati u predmetnom natječaju podnošenjem prijave daju svoju suglasnost (privolu) Osnovnoj školi Matije Vlačića Labin da u njoj navedene osobne podatke prikuplja i obrađuje u svrhu potrebe provedbe natječaja sukladno propisima koji uređuju zaštitu osobnih podataka, te da ih može objaviti na oglasnim pločama i web stranicama škole.

Rok za podnošenje prijava na javni natječaj je zaključno s 17. kolovoza 2022. godine.

Pisane prijave s dokazima o ispunjavanju uvjeta iz Javnog poziva podnose se isključivo preporučenom poštanskom pošiljkom na adresu Škole.

Prijavu je potrebno poslati s  naznakom „Javni poziv za obavljanje poslova pomoćnika u nastavi za učenike s teškoćama u razvoju“.

Potpunom prijavom smatra se ona koja sadrži sve podatke i priloge navedene u javnom natječaju te koja je vlastoručno potpisana.

Nepravodobne i nepotpune prijave neće biti razmatrane.

Natjecati se mogu i kandidati/kandidatkinje koji nemaju završen program edukacije za poslove pomoćnika u nastavi u minimalnom trajanju od 20 sati uz uvjet da isti završe prije početka rada. Svi izabrani kandidati obvezni su savladati program edukacije pomoćnika prije početka rada.

Edukaciju će organizirati Grad Labin u prostorijama Pučkog otvorenog učilišta u Labinu prije početka nastave.

Kandidati koji su već završili program edukacije za poslove PUN/SKP trebaju dostaviti potvrdu kojom to dokazuju, te nisu obavezni pohađati edukaciju.

Zainteresirani za zaposlenje u više škola dostavljaju sve dokumente u sve škole, a u prijavi trebaju navesti škole po redoslijedu interesa.

Radni odnos sa školom će se zasnivati nakon provedenog selekcijskog postupka koje provodi odabrana škola.

                                                                                                            Ravnatelj škole:

                                                                                                    Edi Juričić, prof.


Osnovna škola Matije Vlačića Labin